Monday, April 29, 2013

22. Mak ayah dah balik, Yeah !!

Assalamualaikum w.b.t
Pasal apa happy mak ayah dah balik? Sebab saya takde lah asyik makan goreng2 ja.
Owh mak saya pergi honeymoon di Cameron Highland meninggalkan daku dirumah kesepian *uhukuhuk* -,-" selama 3 hari.
So agak kuruslah sikit badan saya. Mana ada selera makan makanan masak sendiri. Tau ja laa saya ni kan 'pandai sangat nak masak nya'. So masak suka hati rasa pon menyakitkan hati *geram*
So kepada gades2 luar sana so kita kenelah pandai masak eik. Jangan jadi macam saya umo 20 nanti baru nak belajaq.
Tadi pon dah request macam2 kat mak. Antara rendang or kari dan semestinya saya pilih kari. Sebab saya lauk yang berkuah.
Malam tadi dah bantai makan jagung rebus. Kecik kecik ja mak beli, comel betul macam saya, eh..ehh. hahaha. Sebab jagung tu kecik kecik macam babycorn so saya makan 3. Saya bukan lah pengemar jagung tapi dia punya manis pergh, teringat kenangan silam di sekolah Lela. Biasa lah sekolah pertanian. Jagung ni macam perkara biasa jew kat sekolah tu. Nak makan ambil ja. Tapi with permission laa, kang jadi haram pulak kang. Jagungnya manis gigaa..
Lepas ni nak rebus keledek pulak even saya nak makan keledek bakar. Tapi tak tau nak bakar kat mana. Biasalah duduk taman perumahan. Open-burning is not allowed. Kutahan sahaja nafsu ku nak makan keledek bakar, rebus pon rebuslah. Janji keledek jugak.

Okeh laa, pasai saya part 2 pulak akan ada. Tapi tak tau nak publish bila. Okeh thank for the reading. Bye.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment