Monday, July 2, 2012

8.KENE FIRE DENGAN ULTRAMAN?

Assalamualaikum..
im not in mood but still nak buat entry baru..berkait rapat dengan tittle nie..seriusly,im not happy when someone said "atyn,dah sombong sekarang" hey korang..saya tak sombong okeh..pelik laa mentaliti orang Malaysia,kalau tak senyum sombong,tak reply text sombong..korang kene laa pikir yang elok-elok.maybe orang tu tak senyum sebab dia tak kenal kau,takkan tak kenal tiba-tiba nak senyumkan,nanti korang pikir lain pulak.kalau pasal text pulak maybe orang tu busy or takde kredit..think positive okeh not negative..
straight to the point,my friend cakap saya sombong,panas hati betul..hello pakcik,kau kenal rapat dengan atyn,atyn tak kesah kalau orang yang atyn tak kenal cakap atyn sombong sebab depa tak kenal atyn sape.nie hangpa cakap cheq sombong,memang nak kene fire nan ulraman nexus laa nie.

haiyak !!!

berani lagi,cakap atyn sombong lagi panggil ultraman suruh dia fire korang..hahaha,kejam tak?saya disini terpanggil nak menjernihkan keadaan,sebenar nya saya TAK SOMBONG,amek kau kan dah capslock..saya tak sombong laa,try to say hi to me and i will treat you like my best friends .seriusly,tak tipu.saya sangat peramah dan ceria*peace :).kalau tak percaya tanya my mom..cepat-cepat tanya,hehehe :D atyn cuba membuat statistik di Fb dengan upload status with random question macam nie "saya sombong ker?" antara komen-komenya adalah..

#1 random question:saya sombong ker?
  •  laila:kau sombong?memang takla...
  •  hanna:mana ada akak sombong..
  •  jay:atyn memang sombong ! *memang nak kene fire jay nie..
  •  ijan:sombong,sombong,sombong !*species yang dikenal pasti nak kene fire sekali dengan jay..
  •  yokiss:you mana ada sombong laa lazz..
  •  jia yen:mana ada you sombong,you tumbuk je siapa cakap you sombong*geng :) 
  •  chan:sangat nakal laa siapa cakap you sombong..


majoriti cakap saya tak sombong.yang minoriti cakap atyn sombong,tu memang stock nak kene fira laa tu.senget betul.GERAMJI !!btw atyn bukan nak marah sangat pon depa yang cakap cheq sombong,siapa yang cakap cheq sombong sebenarnya depa tak kenal cheq.seperti yang diberitahu tadi,just say hi to me i will treat you like my best friend.jay nan ijan tu memang ngade-ngade nak amek pehatian jer.debek kang baru tau..for you already read this entry,be nice to me then i will be nice with you :)
Assalamualaikum..

2 comments:

  1. OMG! serious, bab kata orang sombong ni nana pun selalu kena. Stress stress :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takpe,kan bagus kalau ultraman memang wujud..boleh fire yg cakap sombong nie..

      Delete