Monday, July 2, 2012

9.SIAPA NAK KAHWIN?

Assalamualaikum,korang sihat tak?kalau sihat Alhamdulillah :)yang tak sihat tu pergi tidur,jangan nak online je :D.Ni bukan nak cerita sihat tak sihat,okeh siapa yang baca entry nie siapa nak kahwin?*kesalahan tatabahasa yang teruk.mesti korang nak kahwin kan or sememangnya korang ada yang dah kahwin..semua orang mesti ada ciri-ciri lelaki/perempuan idaman kan,kan,kan?kalau yang takde tu memnag membongak laa namanya.Disebabkan saya seorang gadis,entry nie lebih kepada ciriciri LELAKI IDAMAN laa kan.ciri-ciri lelaki idaman saya macam nie,kalau tak nampak click picture bagi besar punya :D


im not search a perfect person sebab saya sendiri pon tak perfect mana pon.Hanya dua ciri jer yang sebenarnya yang dicari seperti mempunyai ilmu agama yang boleh membimbing saya and respect women.nie jer yang menjadi keutamaan.tak hensem takpe sebab kalau hensem sangat pon sakit hati takut husband kene ngurat nan perempuan lain.kalau tak hensem sangat pon tak boleh macam pecah rumah tu,just sedap mata memandang,jangan sedap mata perempuan lain pandang,penting nie.so korang suka yang macam mana?lets share :)*domok said saya dah mengeyam nak kahwen :) suka hatilah !
Assalamualaikum..
p/s:maaf kalau ada ayat yang korang tak faham,

2 comments:

  1. sy suka yg biasa2 ajer rupanya..xkaya sgt xsusah sgt sederhana n yg plng penting mampu bimbing sy ke syurga nnt =)

    do visit n follow me ok
    http://myaleo.blogspot.com/2012/07/orang-kata-kami-kembar.html

    ReplyDelete